"I like Sean because he looked, well, slutty...A boy who couldn't remember if he was Catholic or not"
    follow me on Twitter

    Wednesday, October 22, 2008

    "I dug my key into the side of his pretty little souped up four wheel drive, carved my name into his leather seat "

    Two things.

    1.
    Five whole days later and the Paolo Roberto interview where he talks about how different men and women are, you know, in the BRAINS (also known as teh stupid that wouldn't DIE) has reached all the way to the British Islands. Well, it has reached the twin, anyway.

    The twin: So I surfed around on some swedish blogs today…
    Me: Oh honey, no….
    The twin: Why are people jumping with joy over this interview? How are those crazy theories on how he can SEE how different men and women are by just LOOKING at them with his own all-knowing EYES, any different from what shortsighted antifeminists have bleated on about since the dawn of time? Even though so far everything they have claimed to be UNQUESTIONABLE BIOLOGICAL truths have been proven embarrassingly easy for people to change.
    Me: Look, I could explain the current Swedish antifeminist climate to you, but frankly I'd rather kill myself with the computer cord.
    The twin: No, but how-
    Me: And then a week later, my dead, rotting, fly-infested body is found by a neighbour who notices the smell and-
    The twin: Fine! Nevermind. Jeez.

    2.
    I'm currently in the middle of a Torchwood-marathon. Yes, it's all very 2007.

    Dear Captain Jack Harkness,
    Thank you for being an unbelivably beautiful man and for kissing all those other beautiful men on Torchwood. It almost makes up for the fact that you never made out with David Tennant on Doctor Who. Almost.

    Sincerely,
    Sleepless

    Here are the best ten seconds of Torchwood British Television my life:

    11 comments:

    Et. said...

    Euw, they kiss like girls.

    julia said...

    I never really wathced torchwood, but now I remember from where I recognize him

    http://www.youtube.com/watch?v=y2ionzrbDKU

    Johanna said...

    Alltså jag hatar Paolo Roberto så jävla mycket. Hur hans fru Lena tänkte när hon skaffade barn med den mannen kommer för alltid vara ett mysterium i min värld.

    Sleepless said...

    Et: I have no idea what that means.

    Julia: Could I love Simon Amstell more than I already do? Yes, apparently I can!

    Johanna: Jag skall erkänna att jag har extremt dålig koll på Paolo Roberto, förutom att jag vet att han skrev på nån anti-gay-marriage petition någon gång, och så nu det här.

    Anonymous said...

    Johanna, may I ask why you hate him?

    Johanna said...

    Anonymous: Yes, you may. And would you like my answer in Swedish or in English?

    Anonymous said...

    Jag råkade komma in på den här bloggen av misstag och såg att du hade läst Pete Wentzs bok The Boy with the thorn in his side. Jag bor i Sverige och jag har försökt hitta den överallt, men inte lyckats. Jag undrar (om du nu bor i Sverige, alltså) ifall du vet vart jag kan få tag på den?
    Tack på förhand!

    Sleepless said...

    Anonymous: Ja, jag bor i sverige men jag har inte hittat den här. Jag köpte den från clandestine store http://www.clandestineindustries.com/

    För att vara en sådan tunn liten sak är den pretty amazing, och väl värd pengarna!:)

    julia said...

    om Anonymous bara vill läsa den så finns den här:
    http://www.freewebs.com/theboywiththethorninhisside/

    Sleepless said...

    Julia: Förutom ett par stavfel eller så, that is completely fabulous!

    Sleepless said...

    Anonymous nr 1: Jag vet att du riktade din fråga till Johanna och inte mig, och som jag redan nämnt så har jag inte har några speciella åsikter om Paolo Robert överhuvudtaget, men jag vill ända säga detta:

    För mig är det inte på något sätt konstigt om man ogillar Paolo Roberto. Man måste inse att saker man säger och gör offentligt kan få konsekvenser. Förstår man inte detta, ja, då får man lära sig.

    Han valde att gå ut och protestera mot att människor (som inte är han själv, naturligtvis) som vill gifta sig inte skall få göra det. Som skäl gav han bla att han vill kunna gifta sig i katolska kyrkan och är rädd att de skall förlora vigselrätten. Han sa också att "om homopar vill gifta sig kan de väl göra det under andra former".

    In conclusion, bara Paolo Roberto själv får gifta sig under de former han vill, så skiter han högaktningsfullt i om andra inte har samma möjlighet.

    In conclusion 2, vilken...hjälte.

    Länk till upproret Paolo Roberto skrivit under: http://www.bevaraaktenskapet.se/files/man_kv72.pdf